Inregistrare

Termenul limita pentru inregistrare a fost prelungit pana la data de 15 mai.

Inregistrare
TIP PARTICIPANT PANA LA 15.05 DUPA 15.05
Medic primar/specialist 150 € 200 €
Medic rezident 75 € 100 €

PLATA TAXELOR
Taxa de participare se va plati in contul Eventer.Net, nr. cont: RO34BACX0000001109460000, deschis la Unicredit Bank Iasi. Cod fiscal Eventer.Net: RO 26964360.  Plata se va efectua in lei, la cursul BNR din ziua platii.
Aceste taxe se pot plati si online, cu cardul, accesand sectiunea “Plata serviciilor achizitionate”, dupa autentificarea in Pagina Personala (este necesara inscrierea pe site pentru a putea accesa Pagina Personala).

ATENTIE!
Contravaloarea taxelor mentionata in tabel reprezinta suma neta care trebuie sa fie incasata de catre organizator. Comisioanele bancare aferente revin in sarcina platitorului. Va multumim!

TAXA DE PARTICIPARE INCLUDE:
– diploma de participare, mapa cu documentele evenimentului si ecuson, accesul la sesiunile de lucrari, la coffee-break-uri si la cina.

Important!
Inscrierea este validata dupa ce operatorul evenimentului primeste dovada de plata a taxei de participare prin email sau fax (contact@curs-iffs.ro; 0332-40-88-07).

METODE DE INREGISTRARE
Va rugam sa va inscrieti la eveniment online, accesand sectiunea “Inregistrare online”. Ulterior inregistrarii, puteti accesa pagina personala, in baza numelui de utilizator si a parolei stabilite in formular, pentru a rezerva cazare sau pentru a plati online serviciile rezervate.

VALIDAREA INREGISTRARII
Inregistrarea dvs. la eveniment va fi validata dupa ce operatorul primeste copiile documentelor de plata sau a datelor din documentele de plata.
Copiile sau datele documentelor care atesta plata pot fi trimise folosind una dintre urmatoarele metode:

ONLINE
• prin completarea sectiunii “Plata serviciilor achizitionate” din sectiunea “Pagina mea”
• prin e-mail, ca document scanat si atasat e-mailului, pe adresa: contact@curs-iffs.ro
OFFLINE
• Prin fax la numarul: 0332.40.88.07

VOUCHER DE SERVICII SI PLATI
Voucherul de servicii si plati (documentul ce contine situatia serviciilor rezervate si a platilor efectuate pentru CURS IFFS) va fi trimis prin e-mail, pe adresa furnizata de dvs. in formularul de inregistrare, dupa data de 15 mai 2017. Va recomandam sa prezentati acest document la secretariatul evenimentului pentru ridicarea materialelor.